piątek, 25 marca 2011

Mam jeden niewinny nawyk

Jak potwierdzają amerykańscy naukowcy "mała czarna" wzmacnia przyjaźnie, a jej wspólne picie wpływa lepiej na nawiązywanie relacji niż spotkanie przy piwie, coli, czy jakimkolwiek innym trunku. Z doświadczenia wiemy, że niezapomniane kontakty można też nawiązać przy napojach zupełnie innego typu, ale przyznam, że badanie naukowców z Colorado bardzo mi się podoba ;)
Dla mnie szalenie istotnym elementem jest jeszcze miejsce, w którym pijemy wspólnie tą małą czarną. Dziś prezentacja jednego z nich ;)

Od jakiegoś czasu można zauważyć, że w Opolu faktycznie rozwija się "kultura kawowa" i klienci mają większy wybór co do miejsca, w którym chcą spędzić czas przy kawie. Ja ze względu na ofertę, bliskość, atmosferę i wyśmienitą załogę baristów wybieram Book a Coffee ;)



Wszelkie niedociągnięcia techniczne, zbyt długi czas trwania,brak efektownych przejść i inne różnorodne uwagi wytknie mi niebawem redaktor Michał, którego bardzo pozdrawiam i jednocześnie informuję, że nie pojawię się na poniedziałkowych warsztatach internetowych ;)

Enjoy the weekend!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz